Brazilië 2

28 juli 2017 - Hong Kong Island, China

Lieve allemaal zag dat mijn vorige blog niet helemaal goed is doorgekomen . Na de piranha vissen naar Paraty vertrokken. Onderweg 6 uur vertraging en vliegtuig gemist vanwege blokkade door arme boeren.  Nu zitten we op een prachtig eiland dicht bij Rio en relaxen en wandelen en snorkelen hier. Ik zal jullie eens wat vertellen over onze groep. We trekken het meeste op met de families Schoonman uit Brummen Mireille Dirk siert en dochter Pipijn 18 jaar en zoon Mees 16 jaar en de familie Gresnigt uit Vianen vader Andre moeder Tessa en zoon Bil 20 jaar dochter Lobke 18 jaar en dochter Gislaine 16 jaar. Dirk Siert heeft zijn koeien verkocht en is bestuurder bij het waterschap Mireille doet loopbaanadvies. Tweede djoser reis Dirk is niet zon groepsmens maar kan het goed vinden met René. Beetje zelfde humor als Tom. Wat grappig is dat hun dochter Pipijn ook naar Luzac gaat en volgend jaar bij Rens ik de klas komt. Andre is een ballerige tandarts en getrouwd met Tessa heel ander type rustig en aardig Andre ook aardig en Liefie onder dat brallen. Hun kinderen Bil 20 jaar studeert scheikunde in Utrecht Rens kan het goed met hem vinden dochter lobke gaat geneeskunde studeren in Amsterdam en gislaine gaat naar de vierde . Enige alleenstaande de ouder is suzanne met haar dochter merel uit Apeldoorn. Suzanne is welzijns werker en ik trek ook met maar regelmatig op. Onze reisleider is Chris 17 jaar ervaring 60 jaar oud muzikant maar nu gehoorprobleem en wil daar niet meer over praten. Heel ervaren en leuke man lijkt uiterlijk beetje op fidel castro. Morgen meer veel liefs en de felicitaties voor mijn zus die vandaag jarig is.

1. Luuk:
    28 juli 2017
    Leuk om te weten te komen met wat voor een mensen jullie daar in dat prachte land zitten. Nog veel plezier van ons!
  2. Tom:
    29 juli 2017
    Beste mensen,

Goed om te horen dat het goed klikt met mijn dorpsgenoten. Zo'n boerenprotest in Zuid Amerika lijkt me een event op zich. Was dat inbegrepen? Was waarschijnlijk gewoon door Djoser georganiseerd. Lijkt mij dat Dirk Siert dit als collega met een goed gesprek en wat smeergeld moet kunnen oplossen.
    Zitten na de nachtbus alle wervels van Rene nog op zijn plek?

Grappig dat aankomend schooljaar Rens en Pippijn klasgenoten zijn; hoe klein is de wereld?
    We genieten erg van jullie verhalen.

Groet uit de hoofdstad van de outback (Alice Springs)
  3. Marielle:
    29 juli 2017
    Leuk jullie reacties te lezen
    Luuk nog veel plezier de laatste dagen in usa Tom jullie in Australië
    We horen later graag jullie verhalen