Bretagne_2014_3

15 augustus 2014 - Bretagne, Frankrijk

Vandaag gaan Opa, Ellen, Isabelle en ik de dames weer ophalen van hun zeilweek. Om half 11 afgesproken en de boot naar Il d' Arz genomen. Eerst een kopje koffie en toen gelopen naar de andere kant van het eiland; een prachtige wandeling van ongeveer 3,5 kilometer. Toen we aankwamen waren Lot en Rio helaas al terug van het zeilen die ochtend. Ze gingen wel nog even lunchen en wilden nog niet met ons mee. Wij hebben toen lekker gezwommen en een rondje om het eiland gelopen. Onderweg kwamen we ze weer tegen, echt toevallig. Dezelfde boot terug genomen. Rio en Lot hebben het geweldig gehad. Richelle vond dat ze wat weinig hadden gezeild. Dat kwam omdat het dan te hard waaiden. Ze hadden wel taxi-zeilen gedaan. Weinig Frans gesproken maar wel veel engels met de Amerikaanse kinderen die daar waren. Het zeilen op de catamaran vonden ze geweldig. Met zijn allen terug naar ons huis. Ellen en ik hebben voor opa en de kids kip, patat en appelmoes gemaakt. Morgen gaat ellen Florien en Anne ophalen en rijden wij met Rio en Lot weer terug naar Nederland. Het was een top week!

Marielle

IMG_0877IMG_0879IMG_0883IMG_0886IMG_0891IMG_0895IMG_0896IMG_0897IMG_0902IMG_0904IMG_0905IMG_0908