Bretagne_2014_2

13 augustus 2014 - Bretagne, Frankrijk

Richelle zit op zeilkamp en Opa en ik in het appartement. Maandag en dinsdag gewerkt en woensdag tot 11 uur toen pa en ik de omgeving zijn gaan verkennen op twee mountain bikes die we mochten lenen. Het was maar een klein stukje fietsen naar Vannes waar we wat informatie hebben gehaald bij het toeristeninformatie punt. Ook kaartjes gekocht voor een optreden lichte klassieke muziek. Daarna een stadswandeling gemaakt in Vannes, een prachtig plaatsje. Langs de haven zijn we gefietst naar Gare de Maritieme waar we de boot naar Il d' Arz hebben genomen en in de tussenstop bij Séné zijn uitgestapt. Vervolgens een erg avontuurlijke route daar gefietst langs de wadachtige kust waar we veel voetvissers tegen kwamen. Tevens een paar uur op het strand gelezen en het rondje af gefietst weer terug naar het huisje. Het was een leuke en gezellige dag. Donderdag gewerkt en einde van de dag een stukje getoerd en in de avond in een kerkje in Elven naar een mooi licht klassiek optreden.

Marielle

IMG_0825IMG_0839[1]IMG_0841IMG_0843IMG_0847IMG_0849IMG_0851IMG_0853IMG_0854IMG_0855IMG_0863IMG_0865IMG_0873IMG_0875