Dag 18 Moab/Red Canyon

23 juli 2014 - Moab, Utah, Verenigde Staten

Lieve allemaal,

Vandaag hebben we een lazy dagje op de camping. Beetje uitgeslapen en even gezwommen en we hebben onze eerste regenbui meegemaakt. Goed voor de plantjes in deze woestijn hier. Aan het einde van de dag hebben we een uitje gepland om te gaan paardrijden net zoals de cowboys en cowgirls. Het was in de buurt van Moab op de Red Cliffs Lodge. Rens mocht als eerste op het paard. Zijn paard heet Henk en beet de hele tijd in de bil van mijn paard Blackboy. Maxime haar paard heet Buster. Die ging de hele tijd eten terwijl dit niet mocht van Jill. Net zoals het paard van mama, Drifter. Papa reed voorop achter de gids Jill op Buckweat. Papa had het stevigste paard en ook het meest eigenwijze paard. Gelukkig heeft papa vroeger ook wel eens op een paard gezeten. Soms moest het paard steil omhoog en steil omlaag lopen en soms verstapte het paard zich wel eens. Ook gingen we door een riviertje. Ik vond het leuk en ik had een heel lief paard. 's Avonds hebben we dvd gekeken van de Fantastic 4 in onze camper.

Groetjes Richelle

IMG_3356IMG_3370IMG_3372IMG_3386IMG_3396IMG_3397

1. Peter jacobs:
    25 juli 2014
    Howdy cowboys and girls, looks good! We zijn even "uit de lucht geweest ivm een weekje Turkije" vanaf vandaag volgen we jullie blog weer trouw. Geen zadelpijn gehad?? Toepasselijk is the song; I went to the desert on a horse with no name ..... Weet even niet meer van wie dit was Gr. Michele
  2. Tjitske:
    25 juli 2014
    wat een mooie foto's van jullie en dit prachtige gebied.
    Het is wel een zeer gevarieerde reis zo: van de drukte in Las Vegas naar uren rijden over een stille weg midden in de woestijn. Van shows naar paarrijden... super!
    aankomende week ben ik met de kids naar Friesland, daarna log ik weer in om te lezen en kijken wat jullie allemaal beleven aan avontuur. Heel veel plezier nog!!!
  3. G. Ouwens:
    Hello Cowgirls and Cowboys,
    Het ziet er allemaal geweldig uit. Ik wist niet dat jullie ook deze talenten hadden. Red Cliff Lodge, een toepasselijke naam.
    Uit het verhaaltje van Richelle kan ik opmaken dat alles gelukkig goed is gegaan.
    Inmiddels hebben jullie al weer vele kilometers gereden en zijn jullie in de Grand Canyon aangekomen; de enige echte Grand Canyon, een geologisch wonder, over een periode van miljoenen jaren uitgeslepen door de Colorado=rivier.
    Maak een mooie foto van de Zuidrand ("South Rim").
    Ik ben benieuwd hoe jullie dit wonder van de natuur ervaren.
    Be your self and believe in miracles.
    Opa en Oma.