dag 24 Malibu/Los Angeles

30 juli 2014 - Malibu, California, Verenigde Staten

Hallo Allemaal,

vandaag zijn we naar het strand geweest. na lekker lang uitgeslapen te hebben. zijn we naar een parkeerplaats gereden die aan het strand lag. er waren hele hogen golven we gingen met een body board op de golven surfen . ik was het langst in het water gebleven. en was daarom verbrand. de hele familie trouwens. daarna waren we nog gouw even naar even naar de walk of fame geweest. we konden daar midden in de  stad alleen niet goed parkeren dus konden we er maar heel even zijn.

Gr. richelle

IMG_3567IMG_3570IMG_3578IMG_3581 - kopie (2)IMG_3588 - kopieIMG_3591 - kopieIMG_3594 - kopieIMG_3596IMG_3598IMG_3600IMG_3604IMG_3602

1. G. Ouwens:
    31 juli 2014
    Hallo Richelle en ............
    Eindelijk een dagje relaxen, moet ook kunnen en zeker als je
    op het beroemde strand van Malibu vertoeft.
    Is het inderdaad zo'n geweldige badplaats?
    Waanden jullie jezelf in de serie Baywatch?
    De stad Malibu is ook de woonplaats van veel filmsterren; een dependance van Hollywood.
    Tsunami Hazard Zone...... In case of earthquake.....
    Niet helemaal ongevaarlijk. Ik vertelde al eerder dat dit gebied precies op een breuk tussen 2 aardschollen ligt.
    Temperatuur van het water is goed!? Zelfs Rens ligt redelijk ontspannen op 'n bodyboard.
    Aan tafel........Rens is dat allemaal voor jou? Ik ben trouwens benieuwd naar jullie conditie na dit Amerikaanse avontuur!
    Hollywood/ Luxury; accessories met.....bijpassende foto!
    Hoeveel sterren op de Walk of Fame? Gelukkig M.J. is niet vergeten. Het is hier nu 11.30 u; jullie slapen. Ik ben benieuwd hoe jullie de jet-leg overleven.
    Dream big and stay kind!
    Opa en Oma.
    P.S. Have a nice journey!!!!!!!
  2. G. Ouwens:
    1 augustus 2014
    Hallo iedereen,
    Wanneer ik dit berichtje stuur zitten jullie
    al "breedvoerig" in het vliegtuig op weg naar Amsterdam.
    Ik kwam laat van de golfbaan, kon niet goed naar bed komen
    en zat op het balkon nog wat na te sudderen.
    Het is hier een schitterende avond/nacht.
    Heel rustig weer ook; dus wij verwachten dat jullie ook van een rustige vlucht genieten, misschien dat jullie alvast in het voren kunnen slapen want een tijdsverschil van negen uur ga je straks wel merken.
    Welterusten!!!!!!!!!
  3. G. Ouwens:
    1 augustus 2014
    Hallo Marëlle, René, Rens, Maxime en Richelle,
    Gelukkig, veilig geland op Schiphol. Wij zijn blij dat
    jullie weer thuis zijn.
    Het Amerika-avontuur is ten einde; geslaagd naar mijn
    mening. Heel veel indrukken en ervaringen waar je nog jaren over kunt vertellen.
    Voet op Nederlandse bodem. Dat is natuurlijk toch weer even wennen.
    Via de weblog heb ik jullie geweldige reis intensief mee beleefd. Ik vond jullie verhalen en foto's een goede indruk geven van wat jullie gezien en meegemaakt hebben. Door die dagelijkse info via de weblog, was voor ons de tijd dat jullie weg waren, niet lang.
    Vandaag even bijslapen en dan maken we snel een afspraak.
    Liefs,