dag 12 Coarsegold/Yosemite

17 juli 2014 - Coarsegold, Verenigde Staten

Lieve allemaal

Vandaag hebben we niet zoveel gedaan. Mama dacht dat we de parken in twee dagen zouden doen maar we hadden het al in een dag gedaan. Dus we hadden lekker een dagje vrij. We hadden lekker uitgeslapen en ontbeten met een lekker eitje. We hadden veel gelezen en gezwommen. Een lekkere avondmaaltijd met kip en rijst sloot de dag goed af.

Gr. richelle

IMG_3139IMG_3105IMG_3102IMG_3079

1. G. Ouwens:
    18 juli 2014
    Hallo vakantiegangers,
    Yosemite was indrukwekkend!!!
    'Zo'n dagje vrij ook op vakantie is heerlijk lijkt me. Na al die indrukken een pas op de plaatsmaken ,dingen laten bezinken, lezen wat bijslapen en lekker eten.
    Hebben jullie wat meegekregen van de vliegtuigramp boven
    Oekraïne; ongeveer 300 doden waarvan circa 200 Nederlanders. Waarschijnlijk neergehaald door de seperatisten. Nederland is in diepe rouw. Bij de afsluiting van de vierdaagse geen vlagvertoon, geen muziek.
    De Nederlandse renners in de tour droegen een rouwband.
    Morgen en route naar Las Vegas; een gokbolwerk in de woestijn.
    De temperatuur blijft hier vannacht boven de 25 graden.
    Hoe ervaren jullie die hoge temperaturen in het warmste deel van Amerika. Ik neem aan dat je in de camper airco hebt!.
    Let life be imperfect but Be Kind!!!!!!!!
    Opa en Oma.
  2. Irma:
    18 juli 2014
    Hoi Trakseltjes,
    Morgen Death Valley? Erg indrukwekkend. Fijn dat jullie zo genieten. Nederland is diep getroffen door de vliegtuigramp, vreselijk. Hou jullie haaks !
  3. Marielle:
    19 juli 2014
    Ha die Ir en Opa,
    Wat verschrikkelijk van die ramp. Kan me een ramp van dergelijke omvang niet herinneren! We hebben het gelezen via het internet nieuws. We zijn nu in Las Vegas na een lange rit door de woestijn. Niet door Death Valley dat was verboden met onze kamper. Leuk dat jullie ons volgen!
    liefs Marielle