dag 13 Las Vegas

18 juli 2014 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

hallo allemaal,

Vandaag hebben we bijna de hele dag gereden. We zijn een keer gestopt langs de weg, een keer bij een tankstation en een keer bij een 'spookstad'. Vroeger woonde daar mensen die in de mijnen naar grondstoffen zochten maar toen de mijn leeg was zijn ze vertrokken en het stadje is verlaten achtergebleven. Nu was dit stadje niet helemaal verlaten, er woonde alleen geen mensen meer. Maar er waren wel allerlei winkeltjes en dingen die je kon bekijken. We zijn nog een stukje door een mijn gelopen en daarna zijn we verder gereden. Later kwamen we bij onze bestemming aan, het zwembad was nog even open dus we gingen nog even zwemmen. Daarna zijn we wat gaan eten op ons privé-grasveldje naast de camper.

maxime

IMG_3148IMG_3149IMG_3152IMG_3154IMG_3156IMG_3160

1. Anita:
    19 juli 2014
    hoi maxime en de rest van de familie,
    Echt Amerikaans ziet het er uit, lange highways, wild western dorp, zag ook al hamburgers voorbijkomen. Jullie smachten straks naar een gezonde hollandse salada!!!! Jullie kamper minniewinnie is zeker geen minnie, huge met een amerikaanse trucker voorkant, zie Rene al helemaal in zijn element achter het stuur zitten.
    Hier in Nederland is de temperatuur inmiddels opgelopen tot rond de 30 graden. Berendine gaat lekker bootje varen en ik ga met opa de familie golf wedstrijd op amelisweerd winnen!
    Heerlijk, wij ook zeker een vakantie gevoel met dit weer!
    Big hug, dikke kus Anita en Berendine
  2. Marielle:
    20 juli 2014
    en? hebben jullie de familiegolf gewonnen?