dag 8 San Franscisco

13 juli 2014 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Hallo allemaal,

Vandaag hebben we eigenlijk niet zo veel gedaan we hebben bijna de hele dag gevlogen we moesten al om 5 uur op om het vliegtuig te halen de eerste vlucht op Detroit duurde maar een uurtje. Daarna moesten we wachten op het volgende vliegtuig. Maxime en Richelle gingen voetballen op het vliegtuig heel stout. De vlucht van Detroit naar San Fransisco duurde 5 uur. Toen we aankwamen in San Fransisco namen we een taxi naar ons hotel. Toen we bij ons hotel aangekomen waren gingen papa en mama bijna gelijk slapen omdat er weer 2 uur tijdsverschil was tussen Washington en San Fransisco. Ik Maxime en Richelle gingen naar de fitness ruimte omdat we niks anders te doen hadden. Daarna toen papa en mama eindelijk wakker waren gingen we naar de stad om wat te eten. Papa ging de weg vragen aan een Chinese meneer. Hij kon niet goed Engels maar hij bracht ons toch naar zijn eigen restaurant in Chinatown. Daar hebben we toen best lekker gegeten. Daarna waren we heel moe van het lange lopen naar Chinatown en terug en gingen we slapen.

Rens

IMG_2968IMG_2972IMG_2973IMG_2974IMG_2980IMG_2984IMG_2985IMG_2986IMG_2988IMG_2991IMG_2994

1. G. Ouwens:
    15 juli 2014
    Hallo Rens en familie,
    Een vermoeiende reis: Washington -Detroit - San Francisco.
    Twee uur tijdsverschil tussen oost en west in hetzelfde land
    lijkt me enigszins verwarrend.
    En tot slot een fikse wandeling voordat je wat kunt eten; een hele onderneming en dan nog weer helemaal terug naar het hotel. Een goede basisconditie komt jullie nu goed van pas en
    met een bezoek aan het fitnesscentrum hou je die conditie goed op peil. En nu en route met de camper. Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen!!!!!
    Keep believing in miracles!
    Opa en Oma.