dag 7 Washington

12 juli 2014 - Washington D.C., Verenigde Staten

hallo allemaal,

Vandaag besloten we om naar een museum te gaan. Het Spy museum leek ons het leukste. Eerst kregen we met een groep mensen een soort 'missie'. We speelden na hoe het ongeveer bij echte spionnen ook zou gaan en moesten een zaak oplossen. Nadat onze missie was volbracht gingen we ook nog kijken in het museum dat erbij hoort. In het museum zag je allemaal gadgets die door spionnen gebruikt worden. Ook waren er allerlei leuke opdrachten te doen zoals een bom onschadelijk maken. Toen we waren uitgekeken in het museum gingen we buiten een broodje eten. Daarna gingen we naar een film: 'Hubble 3D'. Het ging over de ruimte en de sterren. Ook zag je hoe een aantal astronauten naar de ruimte gingen reizen om een telescoop in de ruimte te repareren. 's avonds keken we een film die we eerder al hadden gekocht:

Maxime en Richelle

PS Rene staat voor het huis van Christel en John; wij logeren in de basement.

IMG_2949IMG_2951IMG_2956IMG_2957IMG_2960IMG_2962IMG_2964IMG_2966

1. Anita, Berendine & Tijn:
    13 juli 2014
    Goed shirt René:-)
  2. Peter jacobs:
    14 juli 2014
    Hallo luitjes, zie dat jullie alweer "airborne" zijn;-) Ik heb opa (papa) een deel van jullie blogs laten zien. Hij vond het erg leuk, en ook leerzaam. Hoop dat de pubertjes geen ontwenningsverschijnselen krijgen als ze terug in Nederland weer enigszins worden losgekoppeld van het fastfood, langzaam afschakelen lijkt mij ........ :-D Gr. Michele
  3. G. Ouwens:
    Hallo allemaal,
    Gisteren,zondag de 13de, vlogen jullie van Detroit naar San Francisco. Bij de overstap lang moet wachten/ Goede vlucht gehad?
    Ik bedenk dat we deze week enkele dagen voor Blekkie en Vlekkie gaan zorgen. Kan ik op de p c in Nijmegen ook
    inloggen op de Amerika-weblog?
    Create something every day!!!!
    In de camper op naar Yosomite N P.
    Goeie reis.
    Opa en Oma.
  4. Peter jacobs:
    hoi allemaal

Ziet er allemaal goed uit. Amerika blijft een mooi land om te bereizen, leuk ook de combinatie tussen de west-en oostkust. Wordt er nu inderdaad zoveel fast food gegeten in amerika, ik kan mij herinneren dat de pizza's abnormaal groot waren. fijn dat de reis voorspoedig gaat. Wij gaan morgen naar Turkije voor een luiervakantie.
    gr en mooie reis verder. Ps misschien volgen wij jullie nog in Turkije
  5. Tjitske:
    hoi allemaal,

Leuk dat jullie om beurten wat schrijven. Dat museum lijkt me wel cool. Wij hebben hier net Froukjes wie is de mol feest gehad met spannende ontknoping.
    Wat maken jullie veel mee in een week!
    Geniet lekker en ik blijf meelezen, foto's kijken.