dag 5 Washington

10 juli 2014 - Washington D.C., Verenigde Staten

Hallo allemaal,

Vanochtend zijn we al vroeg opgestaan om vervolgens met de taxi naar de bushalte te gaan. We waren veel te vroeg dus we hebben eerst nog wat boodschappen gedaan in Chinatown. Toen de bus eraan kwam moesten we even rennen want we zaten bij de verkeerde stop en de bus stond aan de overkant van het kruispunt. Maar we hebben de bus toch gehaald. Na 2 uur in de bus hadden we even pauze en stopten we bij een tankstation. Daarna reden we nog 2 uur. Toen we aan waren gekomen in Washington namen we een taxi naar onze verblijfplaats. Omdat we een gezin van 5 zijn met 5 koffers was het even proppen in de kleine taxi. Maar met zn vieren op de achterbank en twee koffers op onze schoot is het uiteindelijk toch gelukt. Toen we aankwamen was er niemand thuis. We besloten even te wachten en wat te eten op het grasveldje een stukje verderop. We wilden het eten pakken, maar... waar is de tas? Wat bleek, we hadden de tas in de taxi laten liggen. Lekker handig. Even balen natuurlijk. Maar gelukkig kwam na een tijdje de buurman aanzetten met de sleutel en konden we naar binnen. Het is een heel mooi huisje met twee slaapkamers, twee badkamers en een redelijk grote woonkamer/ keuken met een mooie tv :) Er werd op het raam gekopt, het was de taxi chauffeur. De goeie kerel kwam onze tas terugbrengen. Papa gaf hem een flinke fooi voor het terugbrengen want zijn geliefde zonnebril en Rens zn portemonnee zaten in de tas. Daarna hebben we pizza besteld. De pizza was heeel lekker :p

Maxime

IMG_2815IMG_2817IMG_2819